Generalforsamling 2021 & 
Som bekendt er der fortsat frem til 28.2.2021 forbud mod at forsamles mere end 5 personer.
Bestyrelsen ser sig på den baggrund ikke i stand til at afholde den årlige generalforsamling i marts måned. Selv med en åbning af samfundet den 1.3. er det ikke muligt at overholde de nødvendige varslingsfrister, som foreningens vedtægter foreskriver.
Bestyrelsen har drøftet muligheden for gennemførelse af generalforsamlingen virtuelt. Bestyrelsen er enig om, at dette ikke er muligt, fordi
-
- der er grundejere i foreningen, som ikke er i stand til at deltage virtuelt
- ressourcerne, der skal bruges til at gennemføre generalforsamlingen virtuelt, ikke står mål med de ressourcer, bestyrelsen har.
Desuden forventer bestyrelsen, at samfundet i løbet af foråret åbner op igen.
Derfor har bestyrelsen besluttet at afholde generalforsamling på det tidspunkt, hvor det er muligt at mødes fysisk igen.
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte bestyrelsen hvis du har noget i relation til grundejerforeningen, du gerne vil have svar på eller drøfte.
Foreningens mailadresse er kontakt@avlskovparken.dk. Ellers du er velkommen til at kontakte os på telefon. Vores numre kan ses på denne side.
Tidligere generalforsamlinger
- 2020 varsling generalforsamling
- 2019 referat generalforsamling
- 2019 budget
- 2019 regnskab & balance
- 2018 referat generalforsamling
- 2018 regnskab og dagsorden generalforsamling inkl. budget 2018/2019
- 2017 referat generalforsamling
- 2017 handlingsplan
- 2017 budget
- 2016 regnskab
- 2016 referat generalforsamling
- 2016 budget
- 2015 regnskab
- 2015 referat generalforsamling
- 2014 regnskab og budget 2015
- 2014 referat generalforsamling ekstraordinær